Beslutsångest plugga vs träna

Idag gick vi bara till tolv och hade endast palp- sweet!
Dessvärre inte så lätt som det kan låta, att hitta specifika muskler, ursprung och fäste- but we'll get there!

Just nu sitter jag och njuter i solen i väntan på ett bussbyte och försöker komma fram till hur jag ska låga upp resten av min dag.
Behöver verkligen plugga en massor men skulle för min egen skull egentligen behöva få ett break för att ta mig in till Fysiken och träna.
Jag har nämligen skaffat träningskort här nu, vilket jag berättar mer om senare idag.

Nedan har ni ett tydligt exempel på hur vår klädstil skiljer sig mot det propa på Handels, haha.
Ett extremfall dock, eftersom vi endast hade praktiska lektioner idag och vem tusan drar på sig jeans då?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lös och ledig stil måste vara allra skönast. :)

2013-09-05 @ 09:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0