Body Shop-tips

Väldigt många förknippar Body Shop med deras underbara body butters, och visst har även jag fler dofter än jag hinner göra av med.
Men jag tänkte tipsa om några andra personliga favoriter.

Först från vänster ser ni en C-vitamin face spray, som piggar upp men även skyddar mot påfrestningar från sol och vind.
Funkar finfint att applicera varesig man har sminkat sig eller ej.

Sen har vi en olja, där jag har mangodoft.
Funkar fint i både ansikte, hår och på kroppen.
Jag tycker den kan vara riktigt fräsch, framför allt att ta på benen om man ska gå barbent.

Sist har vi två bodymists, där jag har dofterna mango och pink grapefruit.
De är något lättare än parfymer till doften och verkligen perfekta till vardags! Superfräscha!

Hoppas att någon därute kan ha nytta av mina små tips.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du vet väl var du kan söka extra knäck någonstans... ;)

2013-09-02 @ 07:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0