Dags att slockna gött

Hejsan hoppsan här mitt i natten!

Jag och Veronika hade det trevligt hos henne med hennes familia tills vi blev skjutsade till Bratt vid halv tolv.
Det må vara höst, men falkenbergarna hänger ändå i och det var rätt smockat.
Me likey!
En fördel med Falkenberg är att typ alla går till samma ställe så man träffar en himla massa goingar! 
Barndomsvänner, kollegor, dansare mm.

En annan fördel är att jag cyklar hem i den friska luften på mindre än en kvart, vilket var riktigt skönt!
Om jag använder cykeln i Göteborg blir det ju bara mellan lägenheten och Lindome Station, så det är inte riktigt samma sak.

Dock får vi se hur pigg jag är imon...
Jag skulle ju hålla mig rätt nykter pga plugg och träning (bakåtvolter), men sen började folk bjuda på tequila osv...
Kul hade vi i alla fall!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0