Får knapra på choklad så länge

Efter några stressiga minuter är jag nu påväg tillbaka till Göteborg.
Jag hade nämligen vardagstänk och då går tågen två gånger i timmen, så när det plötsligt slog mig att det är en gång i timmen blev det plötsligt väldigt bråttom för att jag skulle hinna till träningen, haha.

Nyduschad, med blött hår, osminkad och utan att hinna äta fick det i princip bli att kasta sig in i bilen, hehe.
Men jag tror nog allt att det finns något att äta på Centalen...

Annars har dagen, oväntat nog, mest ägnats åt tentaplugg.
Men vi blickar framåt och tänker att när vi väl kan hela anatomin så kan vi börja ha mer roligt.

Denna gången kändes det mer som att jag var hemma lite mer än en blixtvisit, vilket är väldigt skönt!
Typiskt som tusan bara att Eve är på träningsläger i Danmark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0