Fysiken Gilbatargatan

Jag kände att jag vill träna mer än mina två cheerpass i veckan, så efter en del research över alternativen skaffade jag årskort på Fysiken Gilbatargatan.

Förutom att ha ett av Sveriges största gym har de bassäng, motionsslinga och i princip varje gruppass du kan komma på i kategorierna bollsporter, body&mind, dans, kondition&styrka samt core&funktionellt.
Rätt bra all-round alltså.

Dessutom ligger det tio minuter från Sahlgrenska och har en riktigt fet studentrabatt, så nu är det bara att börjar pallra sig dit!

Jag är framför allt intresserad av dansen (såklart) och body&mind-kategorin, med pass som bodycontrol (helt på boll), pilates, yoga och triggerstretch.
Japp, det blir inte mer typiskt mig än så.
Sen har jag ju mina små skavanker så för att göra osteopaten glad får jag väl pallra mig på TRX och core också.

Nu när jag öppet lovar här att ta tag i dessa sakerna så vågar jag förhoppningsvis inte göra annat, haha.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gör du rätt i, du kommer att få mycket energi av att träna. :)

2013-09-05 @ 09:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0