Härliga, flummiga vänner av guld

Kvällen igår var amazing!

Först var jag några timmar på släktträffen, som var över förväntan.
Som i många sammanhang, så är mitt emellan åldersmässigt- de flesta av mina kusiner är 15 år äldre än mig, eller så är de bra mycket yngre.
Men det var trevligt att träffa alla igen för första gången på länge!

Vid halv tio drog jag mig till Alice för en grym förfest.
Där var även Veronika, Moa, Ana och Nelly, så vi var ett riktigt härligt gäng!
Alla hade tagit med sig lite olika i dryckesväg så vi hade en massa olika kul kombinationer att blanda.
Bland annat blev det en blå drink som gjorde en blå om tungan, haha.

Helt otroligt trevligt var det, men jag kände ändå att jag inte vore köra utgång en kväll till, så när girlsen drog sig mot Bratt drog jag mig tillbaka till släktträffen för att ha följe med familjen hem.
Att komma hem två-halv tre två nätter i rad är ändå fullt tillräckligt när man behöver vara kvick i huvudet dagen efter, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0