Hjärnans belöningssystem

Tjenare!

Tentan gick som sagt väldigt bra- wihoo!
Men jäklar vilka nerver alltså...
Man var fyra i varje grupp och jag var först ut, vilket innebar att jag var tvungen att vänta under de andras prov innan jag fick veta resultatet, men visst kände jag det på mig.
Riktigt jobbigt var det när de andra allihopa någon gång under sina prov fick hjärnsläpp, man själv visste svaret, men man var tvungen att sitta och tiga och bara hoppas att de skulle komma på det!
Men även om de övriga i min grupp hängde lite löst så klarade vi oss allihopa- vilket gjorde en så himla mycket bättre stämning efteråt!

Påväg hem stannade jag inom Willys, och här nedan ser ni vad jag köpte:
Powerking för att orka plugga, ingredienser till thaikyckling, en kanelbulle, Ballerina kladdkaka och Pringels.
Helt klart en kombination av "detta förtjänar jag nu" och "jag behöver unna mig för att inte deppa ihop över att jag ska spendera helgen ensam i lägenheten och plugga".
Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0