Huvudet snurrar- borde sova

Jag lät mig kolla på Gossip Girl en timme som paus för hjärnan, annars har det pluggats hela dagen- men istället för att känna att det går in så börjar det kännas som att allt bara rör ihop sig!

Har pysslat ihop muskelkort med latinskt namn, fäste, ursprung, funktion samt palpation- för cirka 70 olika muskler!
Nu ska bara den skiten och allt annat sjunka in också...
Missförstå mig inte- det är galet intressant och känns verkligen som att jag har gjort rätt val- men till och med läraren tycker det är galet att vi ska kunna allt detta på endast tre veckor!
Men men, det är bara att gilla läget.
En omtenta är faktiskt inte hela världen- det står inget alls när man går ut om man klarade allt direkt eller ej.

Annars har jag tagit mig en lite pratstund med mami och nu en och en halv timme med Evelina.
Välbehövt!

Och så har jag gosat med Nisse, som verkar bestämt sig för att sova här inatt, hihi.
Dock lär han ju väcka mig när han blir hungrig och vill upp.
Tur att jag kan ställa klockan på vad jag vill imon!


Btw, Miley Cyrus musikvideo är nu, efter drygt två dygn, uppe i nästan 50 miljoner visningar! Stört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0