I see it raining- again...

Idag är jag krassligare igen, och jag skyller på det jäkla regnet! 
Trots att man har paraply blir ju skorna blöta och sen går man och fryser i fuktiga skor...
Den som vet var det finns snygga gummistövlar (gärna låga) får gärna hojta till!
 
Så direkt när jag kom hem åkte en stickad tröja, myssockar plus tofflor på!
På bilden kan man nog till och med skymta min stackars Rudolf-näsa...
 


Låg nerbäddad i sängen ett bra tag samt tog en varm dusch, så det känns lite bättre nu.
Kvällen ska ägnas fullt åt neuroanatomin, som idag eskalerade i både svårighet och mängd.
Vi hade hoppats det skulle vara lite mer humant tempo här så vi inte behövde banka in det i skallen, men icke sa Nicke!
 
Tur att det är så intressant i alla fall!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Krya på Dej. Köp stövlar så Du inte behöver gå och vara blöt om fötterna.

Svar: Redan fixat! De skickas när som
Hold your dreams

2013-09-18 @ 22:28:27
Postat av: Mari-Anne

Låter bra. Kan behövas vid flera tillfällen under höst och vår. Kram. Hoppas Du känner Dej bättre idag.

2013-09-19 @ 11:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0