Man kan inte göra mer än sitt bästa

Jag försökte få upp ett inlägg hur många gånger som helst från tolvtiden, men tydligen ville det sig inte alls...

Då var jag påväg in till Sahlgrenska för ett par timmars gemensamt pluggande med min tentagrupp.
Skönt att byta miljö och kunna diskutera lite!

Sen åkte jag på cheerträning och shit vad det behövdes!
Så otroligt skönt att få släppa tankarna helt i två timmar och istället kötta styrka, gympa, stunt och stretch!
Det känns mycket bättre i både kropp och huvud nu!

Känner dock viss ångest inför morgondagen ändå för allt sitter inte helt klockrent och man får bara fyra frågor, varav man måste sätta tre perfekt.
Och jag har ju inte den blekaste vilka av alla frågor jag får, så man måste ju försöka kunna allt.

Men men, skiter det sig så gör det.
Jag har i alla fall gjort mitt bästa utifrån att vara helt ny vid studiesättet på universitetet!

Vad tycks förresten om min grymma och ärligt talat helt slumpmässiga matchning? Haha, skills.
Och självklart är myssockar alltid på när jag tassar runt här i lägenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0