Måndag = tentavecka, igen

Tentan på fredag är två veckor efter förra tentan och med två veckor till nästa igen- yay...

Men en ljusglimt i tillvaron är att jag har bokat tåg till Kalmar på fredag direkt efter tentans slut.
Jag ska nämligen följa med Veronika och hennes föräldrar till Öland över helgen.
Först trodde vi inte det skulle gå eftersom de åker på torsdag och jag har tenta på fredag, men nu i helgen kollade vi lite närmare på det och eftersom min tenta är på morgonen så tar jag tåget och hakar på sen.
Eftersom det är en helg mellan två kurser finns det inget alls att plugga på, så vi kan riktigt njuta av att komma iväg lite.



Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Önskar Er en trevlig helg. Kram.

2013-09-24 @ 11:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0