Mobilshock

Dagen kunde ju helt klart börjat bättre...

Upptäckte som tur var efter endast en hållplats att jag haft glömt dagens häfte hemma så jag hann hoppa av, hämta det och ta nästa buss.

Väl på bussen la jag mobilen i knät när jag skulle ta upp en grej ur väskan, och den åker i golvet.
Vad är det tro, en halvmeter?
Och den bara dog. Stendöd.
I åtta timmar.
Det var först när jag kom hem och satte i strömsladden som den visade livstecken igen, och då hade jag nästan gett upp.
Felicia tappade sin tre hela våningar i Falkhallen utan en skråma (sjukt!), och min skulle dö på en halvmeter?!

Men nu var det ju som tur inte så, hihi.
Första månaden på studiemedel vill man knappast punga ut halva på en by mobil...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att mobilen inte pajade.

2013-09-04 @ 22:31:02
Postat av: Mamma

Var rädd om mobilen, tänk på att jag kanske kommer att köpa den av dig ;)

2013-09-05 @ 09:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0