Om folk bara visste hur många smällar folk får under varje cheerträning

Träningen gick bra.
Fram tills jag skadade nacken.
Eller ja, skadade och skadade- jag vet inte riktigt än.
Vi misslyckades med ett bygg och en tjej ramlade ner rätt på mitt huvud, så det blev ett stort *knak* i nacken och det drog till.
Mer obehagligt än ont.
Men sen började det göra ont i nacke och ryggrad.
Tränaren masserade och kände efter, och jag var svullen på ena sidan så hon gissade på en sträckning.
Jag har tigerbalsam brinnandes i nacken och jag antar att jag får se imon när jag vaknar hur illa det är när det fått en chans att stelna till.

Såklart är det alltid väldigt obehagligt när det gäller nacken (hade två rätt illa landningar på nacken under gympatiden), men det känns som tur är inte allvarligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0