Wrecking Ball

Ja, vart ska det sluta för Miley Cyrus?
Först videon till We Can't Stop, sedan hennes uppträdande på VMA's och nu senast denna musikvideon...
Den släpptes för någon dag sedan och slog rekord i visningar på ett dygn på YouTube- drygt 12 miljoner!
 
Jag måste varna er innan ni klickar på play!
Hon slickar på en slägga, tar på sig själv och sist men inte minst åker runt spritt språngandes naken på en kedja...
Hon lämnar inte mycket till fantasin om man säger så...
 
Men det är synd!
Låten är egentligen väldigt stark och känslosam, vilket hon förmedlar otroligt bra i close-ups!
Den hade kunnat bli en stark och fin powerballad, men som vanligt nuförtiden så ska hon förstöra det genom att vara så galen och utmanande som möjligt.
Nej, låten gör sig klart bättre i hörlurarna.
 
 
 
Btw, lyssnar man på texten kan man verkligen tro att det vore slut mellan henne och min crush Liam Hemsworth.
Det skriker break-up låt lång väg.
Kanske har jag en chans ändå, *korsar fingrarna*, haha.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ju en läkare du skulle satsa på! ;)

Svar: Får jag en chans med honom istället så vetetusan haha ;)
Hold your dreams

2013-09-11 @ 06:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0