Det jag kommer minnas starkast är denna känslan

Idag har jag en så stark känsla av glädje och tacksamhet.
Varför? För att jag känner att jag verkligen "hittat rätt".
Jag går en utbildning som jag brinner för och är rolig även när det är extremt mycket plugg, just för det är så intressant.
Jag har underbara små danselever som är så härliga och söta. Att få lära dom dansa och dela deras oskyldiga glädje värmer verkligen.
Och så har vi nytillskottet cheerleading. Sällan har jag känt en sån känsla av att ha "hittat hem". Jag anade alltid att det var rätt sport för mig och nu råder inga tvivel. Att ha förverkligat en barndomsdröm känns helt amazing.
 
Samtliga bitar är stundvis tuffa och det är inte en dans på rosor för fem öre, men det känns nästan så, bara för att känslan av passion tränger igenom allt som är tufft.
Många letar, letar och letar efter vad som får dom att känna just såhär, så jag är tacksam över att ha hittat det.
 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart att läsa! >3

2014-04-07 @ 06:23:00
Postat av: Mari-Anne

Gläder oss att Du känner en så bra tillfredställelse med livet och att Du också brinner för den utbildning Du valt.

2014-04-07 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0