"Ledig" innebär egen träning

Jag måste faktiskt påstå att vi är en rätt flitig klass ändå- detta är andra lediga fredagen i rad som vi åkt till skolan för att öva praktiskt och plugga.
Med min överrörliga axel, som dessutom åkte på en hyfsad smäll igår, fick jag bli offer för många som ville granska, mäta och klämma på mig, haha. 
 
En lärare var snäll och kikade lite snabbt på axeln och gav mig lite råd.
Det kändes bra- jag har stor respekt för mina duktiga lärare och deras kunskaper! 
"Tur i oturen" så väntar snart 1,5 veckas påsklov från cheerleadingen så det blir bara på en träning nu på söndag som jag behöver vila axeln från belastning.
Nästa vecka blir det istället all-in fokus på plugg och axelrehab.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0