Fullspäckad och sprallig vårdag

Igår spenderade jag kvalitetstid med fina Johanna som drar till Cuba på måndag i en månad.

Espresso House - en perfekt dag för att sitta på en solig uteservering. Frapino Hallon&Saltlaktris var amazing).



Fysiken - Johanna får skylla sig själv som följer med mig på Streetdance 2, som ärligt talat är ganska svårt även för danserfarna. Hennes brist på taktkänsla och koordination kom i alla fall till nytta för att locka några skratt.
Efteråt hängde vi lite på gymmet.
Här ser ni skillnaden mellan en boxare och en cheerleader på gymmet, haha.


Happy Mango Frozen Yogurt - får man unna sig innan en månads boxning i Cuba där vardagslyxen inte lär flöda. Happy Mango har en fototävling och här har ni mitt bidrag, som var Johannas påfund.


Lekplats och sleepover - vårkänslorna gjorde att vi till slut hamnade på en lekplats i Kungsbacka. Härligt spontant ändå! 
 
En megamysig avslutning på en underbar dag med min fina vän som jag kommer sakna! 
 
PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hon kommer väl tillbaka igen. Den som väntar på något trevligt vänta aldrig för länge. Ha en härlig påsk.

2014-04-16 @ 22:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0