Myshelg

Detta har varit en riktig myshelg med mina brudar! 
Fredagskvällarna har numera blivit traditionsenlig "Vinkväll hos Joanna", även om det sällan innefattar just vin för min del. Soft häng med en massa snack och mys.
 
Sedan begav vi oss faktiskt tillbaka till Joanna på lördag förmiddag. Det blir smidigt att vara mycket hos just henne eftersom hon för tillfället har en egen lägenhet centralt i stan.
Goingen hade fixat amazingly goda American pancakes som vi åt med färska bär och andra goda tillbehör. Galet gott verkligen! 
 
Jag, Joanna och Veronika tog oss sedan en tripp på stan. Med Falkenbergs begränsade utebud blir det sällan att man gör det, men visst kan man fynda u butiker som Body Shop, Kicks och Vero Moda.
Turen fick avslutas med en fika på Stålboms, hehe. Banan- och chokladkakan var riktigt fräsch och god!
 
Samma brudar intog Joannas place även på kvällen för att laga mat och snyfta till Allt för min syster. Den filmen kommer nog aldrig sluta beröra så mycket! 
 
Stort tack till mina underbara tjejer, och Alex såklart, för en helg med mysfaktorn i topp! 
 



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0