När allt plötsligt står i blom

Just nu ligger väldigt mycket fokus på nästa veckas eximinationer. Det är ett grupparbete på 10 A4 som ska in, presenteras muntligt, opponeras på, vi ska opponera på en annan grupps arbete och slutligen har vi även en praktisk eximination på en halvtimme vardera.
Vi är i skolan all möjlig tid och det är svårt att tänka på något annat. Skulle någon fråga mig vilket datum det är skulle jag förmodligen se ut som ett frågetecken haha.
 
Till och med idag, denna soliga lördag, missar jag Dansens Dag-uppträdandet för att åka just till skolan.
Det tog emot något extremt att gå upp när alarmet ringde och solen gör inte att det känns bättre.
Men även om jag troligen hade klarat mig nästa vecka utan att vara i skolan idag så skulle inte samvetet klara av att hantera om jag skulle misslyckas och veta att jag skippade repetition med de andra... Så vi håller oss på den säkra sidan.
 
Lite härliga vårbilder får pigga upp!
Grillpremiär på uteplatsen 


Utsikten från tågfönstret. Bästa västkusten!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Härliga vårbilder.

2014-04-26 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0