Påsk hemma i Falkenberg

Terminens enda helg och helledig från både skola, dans och cheerleading i 5 dygn.
Planerna hade länge varit att jag skulle ta denna chansen att åka iväg någonstans- kanske hälsa på Ulle i Köpenhamn, Veronika i Nässjö eller Kalle i Karlstad. Men så bestämde sig flera av dom istället för att komma hem till Falkenberg, så kvar blev även jag.
Det har dock varit ett väldigt trevligt litet minilov!
Och vi har lämnat Falkenbergs gränser, även om det är knappt haha.
Fredag kväll spenderade jag, Joanna och Emelie hos Daniel i Skällinge för matlagning, filmtittande och allmänt mys.
Igår eftermiddag blev det en solig reunionfika tillsammans med Lollo och Ulle och sen spenderades kvällen i Lollos familjs stuga i skogen.
Ett stort gäng på cirka 15 pers samlades för att fira påsk med grillning och lekar.




PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilket kanonväder hela helgen. Synd att min eländiga hosta satt stopp för allt trevligt man annars kunnat göra. Man får ta igen det vid ett senare tillfälle.

Svar: Krya på dig!
Hold your dreams

2014-04-21 @ 22:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0