CSC2k14 Dag Fyra

Sista dagen på campet inleddes med uppvärmning, dans, stunt och buddy coach time. De fixade in ersättare för mig så min grupp ändå kunde köra, medan jag tappert hejade på och filmade.

Eftermiddagen bestod av tävlingar och uppvisningar.
Det tävlades i hopp, tumbling, group stunt och partner stunt, plus att alla lag visade upp programmen man övat in på buddy coach-tiden.
Stämningen var på topp och även om det var tävling så var det mest kul.
Efter prisutdelningen var campet slut och man fick säga hejdå till alla, ta kort med instruktörerna m.m.

Även om det inte gick som planerat är jag supernöjd med cheer summer camp! 
Det var jättekul att komma iväg på ett ordentligt träningsläger igen och instruktörerna var hur grymma som helst! Dessutom värdigt jordnära och superschyssta, trots den "cheerlebrities" status flera av dom hade.
Självklart kan jag inte låta bli att fundera över vad jag hade kunnat få ut av andra halvan av campet men that's life.
Stämningen och hela arrangemanget var i alla fall på topp!
Är jag i Sverige denna tidpunkt nästa år ska jag ha revansh.

Hahahahaha hur nya stunt ofta går första försöket.

Partner stunt är sjukt grymt!
Några av instruktörerna.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Låter bra att Du känner att lägret var bra trots det som hände med Din armbåge.

2014-08-14 @ 21:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0