CSC2k14 Dag Två

Första heldagen på campet innebar träningar från nio till sex.
Vi hade klasser i dans, stunt, pyramider, hopp, "Buddy team time" och tumbling.
Man fick jättebra tips av instruktörerna och kände att träningen verkligen gjorde nytta! 
För min del kände jag framför allt att det gick framåt med gympan. Jag hamnade i gruppen intermediate/avanced tumbling (mellan/avancerad) och fick en massa nya synpunkter både på min stilla gympa och tumbling.

När dagen var slut var vi helt slut men gick ner och köttade lite hopp ändå.
Det blev en tripp till FroYo även denna kväll (hihi) och sedan satte vi oss och spanade in olika privatlektioner i hallen.
Man kunde boka privatlektioner utöver vanlig träningstid om man ville och efter att ha sett vilken skillnad det gjorde för folk så var vi flera GCOare som bestämde oss för att vi också borde passa på att utnyttja campet till max!

Det var även en tävling i armhävningar- fredag kväll klockan tio. Gotta love cheer camp! 
En sinnessjukt biff instruktör från Tyskland (de flesta manliga instruktörerna var helt sinnesjukt biffiga faktiskt) vann en väldigt lång tävling.


Jag behöver definitivt jobba vidare men mina hopp är inte fy skam ändå.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0