Flyttdags

Igår bar flyttlasset av till Göteborg.
Och denna gången är det verkligen centrala Göteborg, inte ett samhälle en bit utanför.
Mellan Sahlgrenska och Liseberg, gångavstånd till Fysiken, 10 minuter till skolan (hallelujah) och en kvart från Centralen. Läget känns pretty damn amazing.

Jag kunde inte bidra till något bärande utan fick mest inta vaktposition nere vid det öppna släpet medan mamma, pappa och Andreas gjorde grovjobbet. Oerhört tacksam för detta!
Vi packade upp (nästan) allt och mitt lilla studentrum har blivit riktigt mysigt!
Det återstår att se vilka tre andra jag delar kök med och hur det ska funka, men det löser sig. Att vara fyra på ett kök känns som en bra deal ändå.

Jag flyttar upp "på riktigt" nästa vecka och packar upp det allra sista. Då ska ni nog allt få se lite bilder på min nya boning.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0