Första kvällen i nya lyan

Ikväll har fokus legat på att komma tillrätta. 
Fortsätta packa upp (tog med mig en hel del extra idag, hehe) och handla matvaror för att fylla det lilla utrymme i kyl och frys som jag har.
Precis nedanför min hållplats, två minuters gångavstånd från mig, så ligger ett litet Willys Hemma där alla nödvändigheter finns. Smidigt och bra att ha det så nära för med mitt begränsade utrymme får man handla lite och ofta.
Det blev också en promenad ner till det jättestora ICA vid Liseberg. Det är två hållplatser bort så det funkar fint att gå dit och ta bussen hem. 
Sortimentet är helt amazing. Kan man vara kär i en matbutik så väljer jag den haha. Se bilden nedan så fattar ni nog.

Oj, vilket roligt inlägg detta blev...
Men såna småsaker spelar roll när man flyttar till en ny plats.
Nu gottar jag mig lite framför Gossip Girl och känner mig som en prinsessa i min stora 1.20-säng.
De senaste 9 månaderna har jag pga platsbrist haft min lillebrors gamla säng medan min har stått hos mormor och morfar. 
Så ikväll är jag bra nöjd över de små sakerna!

En självplockbar med chokladdoppade jordgubbar- hallelujah!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser ut som att detta boendet blir jättebra. Nära till allt och så får Du säkert jättebra kompisar där Du bor.

2014-08-25 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0