Helg

Fredag:
• Studydate på ett fik i mysiga Haga med otroligt saknade Emma.
• Fadder kick-off på skolan med ett galet härligt gäng som tar mellanstadielekar som Twister och svansleken på blodigt allvar. En kul kväll med många skratt och en bra start inför nollningen!

Lördag:
• En promenad genom stan slutade uppe på Ramberget, 87 meter över havet. Helt fantastisk utsikt som pga molnen tyvärr inte görs rättvisa på bilderna.



Självklart bananpannkaka, hihi.

• "Jobb" på Midnattsloppet för Cougars, Wildcats och Bobcats. "Levande koner" i Masthuggsbacken och den enda gången under året som vi står med pompoms och hejar på folk, haha.
Efter ett par timmar i regn och kyla gosade jag ner mig under täcket och drack nougatté- heaven!

Söndag:
Fixa med papper och sånt inför skolstarten. Uppdatera kunskaperna i neuro (hjärnan) lite eftersom vi börjar med Neurologi. Jag är riktigt taggad på att komma tillbaka- älskar min utbildning! 

• Första storkoket. Delade även banan och vattenmelon att frysa- jättegott och användbart till smoothies och roliga bak!

• Första löprundan sedan jag minns knappt när... Fy vad jobbigt! Kondition är verkligen en färskvara.

Sparkle sparkle

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du verkar verkligen att trivas i den stora staden.

2014-08-25 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0