Kompismys

Dessa sista dagar av sommarlovet och 
 i Falkenberg bjuder knappast på fint väder, så då blir det mängder av kompismys istället.
Igår blev det en runda på stan, matlagning och bakning med Lollo och ikväll har jag, Veronika och Joanna chillhängt i Alex lägenhet medan den stackaren jobbade sent.

Imon bär det av upp till Göteborg "på riktigt". 
Dock är jag ju bara en timme bort och har barndans här varje söndag så det känns inte direkt som en så big deal.
Men det suger såklart att man kommer träffa kompisarna mycket mindre!
Samtidigt som jag kommer träffa saknade Göteborgare desto mer. Cycle of life.

Bra teamwork av Lollo och handikappade lilla jag- jag bestämde vad vi skulle baka och Lollo genomförde.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0