Nights like this is how I'll remember my summer

Min lördagskväll började med att jag träffade Veronika och Alice i stan för att käka lite lätt bara så vi inte skulle dricka på tomma magar och snubbla in på Bratt apfulla för vår reservation klockan tio. 
Vi hade bokat så sent för att rushen skulle vara över och Alex skulle ha tid för oss.
Men först blev det ett par drinkar, bebismys, hundmys och trevligt sällskap hemma hos Veronika. 
Förutom veteranerna så anslöt Jennica som Veronika jobbar med och Emmas kompis Angelica från Estocolmo. Alltid kul att lära känns nytt nice folk! 

På Bratt blev det såklart gött käk och fler drinkar. Förra sommaren blev det mycket vin men detta har definitivt varit en drinksommar!
Lite senare kom megagullet Alex in med två dessertbrickor och vi dog typ sötsaksdöden. Heaven!
Tips till er som ska testa något på Bratt är att satsa på chokladbrownien med italiensk marsmallow!
Vi satt länge och snackade och bara hade det förbaskat trevligt. Man kan inte annat än älska så fina vänner!
Vid två drog jag mig dock hemåt.
De andra skulle ut på dansgolvet men lilla jag haltar fram med smärta så det gick inte för sig.
Min ena häl ser ut som något ett rovdjur gått loss på- har aldrig haft ett så allvarligt skavsår (läs: köttsår!).
Men jag är ändå nöjd som tusan med denna härliga sommarkväll! 





PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Trevligt Ni hade det. Önskar Dej en bra arbetsvecka.

2014-08-03 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0