Rainy and stormy weather and mood

Min måndag bestod i princip av:

• Gossip Girl

• Neuroanatomi (inför Neurologin som vi startar hösten med)

• Häpnas över hur mycket det kan regna

• Vara arg/ledsen/besviken/frustrerad över att jag tvingas gå med mitt helarmsgips i två veckor istället för en- på grund av att de missat med pappren och sedan tycker att denna extra vecka inte spelar så stor roll! Inte ok för fem öre!
Med tanke på vad jag pluggar så vet jag så oerhört väl om att varenda extra dag jag spenderar med armen låst i gips så förtvinar mina muskler mer och rehabläget försämras! 
Så ja- arg, ledsen, besviken och frustrerad över att behöva sitta här och inte kunna rehaba min arm som jag borde...

Hjärnans anatomi och fysiologi behövde definitivt en uppfräschning sedan förra hösten, hehe.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0