Standard söndag

Igår var en riktigt traditionell söndag.
Första halvan spenderandes oerhört slappt- växelvis sovandes och växelvis tittandes på Gossip Girl, haha.
Jag hade känt i ett par dagar att jag hade ett virus på gång i kroppen och nu tog det ut all min kraft.

Andra halvan spenderades dock väldigt produktivt och jag passade på att bocka av ett gäng saker från min växande to do-list på mobilen.
Adressändring, plugg, räkningar, förnya körmedlemskap, skriva ut hyresavtal och studieintyg, börja packa, städa och sånt kul.
Det är lika bra att bita i det sura äpplet och ta tag i så mycket som möjligt vid ett tillfälle.

Jag tog ett litet break för att cykla och plocka björnbär, så nu har jag en burk full med färska bär att gotta mig på!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser gott ut.

2014-08-05 @ 09:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0