A good start

Jullovet började på bästa möjliga sätt!
Vi var ett härligt gäng på 15-20 pers som förfestade, kollade på handbollen, spelade julklappsleken och hade det allmänt trevligt. Jag tycker otroligt mycket om min klass, så det tar verkligen emot att veta att jag lämnar dom efter nästa termin.
Vid midnatt drog vi oss ner till ett ställe på Andra Lång som heter Street Life. Sedan tänkte vi dragit vidare till Avenyn och dansa, men insåg att eftersom det var fredag skulle uteställena stänga pm en timme. Då blev det istället en lång, väldigt trevlig promenad genom Göteborgsnatten för mig och Jossan hem till Johanneberg, och lite film innan vi slocknade vid fyra.
Utsikten från Götaplatsen är en av Göteborgs bästa i juletid.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0