En lugn storm

Idag stod en heldag med geriatrik på schemat. Med de magiska orden "Kommer ej på tentan". Sit back, relax and just listen. Inget hetsantecknande i olika färger och oro över att missa någon liten detalj. Hallelujah. 
Dock blev man kanske lite väl bekväm efter ett par timmar- därav dansanteckningarna länge ner hehe.

Efter några sista-minuten ändringar i helgens schema blev det en tripp hem till Falkenberg och fredagsmys. Det varnades ju massor här nere för stormen Alexander så man vågade inte ge sig ut, men det kom endast lite lugnt snöfall. Det blev i alla fall helmys med hemmalagad pizza, Ensam Hemma 4 och Grey's. 




Fördelen med att Evelina spenderar 4,5 månader i fjällen är att jag nu kan återta mitt (!) rum. Efter 20 år i min ägo snodde hon det när jag flyttade hemifrån, men det kommer alltid kännas som mitt haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Visst var det skönt att Alexander tog en annan väg. Fredagsmys med familjen är väl helt okej nu när Du inte spenderar veckorna på Pelle Molins väg. Lika mysigt som lilla julafton i lördags.

2014-12-13 @ 09:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0