Mini-jul

Igår åkte jag till Falkenberg så fort jag tvingat mig upp ur sängen, för det var mycket som skulle hinnas med!

Först bakade jag en omgång lussekatter. Det är ju trots allt det viktigaste julbaket, i alla fall enligt moi.
Jag hann med ett varmt bad och lite The Fault In Our Stars (såååå bra!) innan Veronika kom förbi för lite julfika. Jag har träffat min babe på tok för lite i höst så det var otroligt skönt att slå oss ner i soffan med varsin kopp te, lite julgodis och bara snacka om allt möjligt.

Vid fyra-tiden kom mormor och morfar. Sjätte december är nämligen mini-julafton hemma hos oss iår, eftersom Evelina sedan skulle dra till Branäs för 4,5 månaders jobb i fjällen.
Visst kändes det bra konstigt att äta julmat, köra paketleken och ha julklappsutdelning (bara hennes dock) såhär tidigt, men det bar mysigt ändå!

Senare på kvällen hämtade jag upp Johanna på tågstationen så avslutades dagen med lite standard sleepover också. Mysigt! 
Morfar vet vad man ska satsa på i paketleken... Lika roligt varje år! 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja visst var det en mysig kväll. Paketleken lockar verkligen till många härliga skratt. Till nästa år vet man vad som mest gillas, eller hur? Ha det så bra under skolveckan.

2014-12-08 @ 09:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0