Sjukling

Fy farao för denna dag!
Man känner sig så attans mesig och ynklig när man är sjuk! 

Redan när jag vaknade i morse mådde jag lite illa, men trodde att det skulle gå över och stack till första jobbdagen ändå.
Där stod jag ut tills ett innan kramperna och illamåendet blev för jobbigt.
En halv jobbdag- känner att jag gjorde en stark comeback...
Sedan spenderades resten av dagen med en värmedyna på magen.
Handbollsfinalen var spännande och jag har ont i ryggen efter att ha legat ner så mycket. Det sammanfattar nog min dag.

Nu mår jag inte lika illa länge men är totalt kraftlös och ligger här med en blöt, kall handduk över pannan.
Alarmet inför morgondagen är satt och så ska jag ge det ett försök att se om jag klarar stå bättre på benen då.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0