Stugliv med la familia

Just nu befinner jag mig i Ullared Stugby.
Jag körde upp hit efter jobbet för att möta upp familjen + mormor och morfar.
Vår julklapp till dom var nämligen en dag här med övernattning tillsammans i stuga och bad i varm tunna.
Vi har haft en supermysig kväll och jag kom i säng på tok för sent. Klockan sex imorgon behöver jag köra för att börja jobba sju. Så natti natti!
Stugan är väldigt mysig och har utöver detta ett kök, två badrum och fyra sovrum med totalt åtta sängar. Utanför fönstret ser man den konstgjorda skidbacken, så man får lite fjällenfeeling.

Älskade morfar i toppform! Notera mössan att ha under badet.
Jättefint och mysigt! 

PS. Jag är väldigt lättad över nyheten att det inte blir något nyval! Är rädd för vad SD hade kunnat åstadkomma då... Och deras utlopp och frustration nu är rätt underhållande.

PUSD

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, visst var det en mysig helg. Morfar gillar bilden och visst behövde han en mössa under badet i tunnan. Tack för att Du kom upp efter jobbet och myste tillsammans med oss andra. Du får sova igen några timmar inatt istället för dem som inte blev under gångna natten.

2014-12-28 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0