Alla Hjärtans Dag

Mina Alla hjärtans dag-planer hade varit spikade i flera veckor.
Alex kom hem från sin Eurotrip denna veckan och fyllde år i torsdags, så Veronika och Joanna hade planerat ihop en klassisk överraskningsfest.
 
Alex trodde att de tre skulle till Joannas lägenhet och laga lite mat, men när de klev genom dörren och tände lampan så hoppade ett helt gäng fram med tutor och skrek. 
Reaktionen var o-s-l-a-g-b-a-r!
Alex skrek, flög flera meter bakåt och satt en minut i trapphuset och hyperventilerade, haha. Det har vi förevigat på film.
 
Vi minglade hos Joanna i ett par timmar med dricka, snittar och presentöppning innan vi vandrade ner till Harrys för att äta ute. För min del blev det en god Tigerwok med kyckling och vi satt kvar och bara hade det supertrevligt.
Falkenberg har inget uteliv på fredagar såvida man inte är 30+, men till slut drog vi oss ut på dansgolvet lite ändå.
När jag kom hem strax innan två kände jag av vilken lång dag det hade varit, men en attans bra en! 
 


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0