Dubbel födelsedag

Idag är det ingen födelsedag, för idag är det Evelinas och mormors födelsedag! 
Åter igen stort grattis till två av de absolut viktigaste personerna i mitt liv! 
 
Eftersom jag skulle iväg halv sju fick det bli en tidig uppvaktning av födelsedagsbarnet, och som den goda syster jag faktiskt är så gick jag upp extra tidigt för att hinna laga frukost åt henne.
Bananpannkakor, peanutbutter-banana mugcake och hallonkvarg.
 
Så fort jag kom tillbaka från Göteborg bar det av till Ätran för firande hos mormor och morfar. Riktigt mysigt, som alltid! 


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du bidrog i allra högsta grad till att de fick en mycket lyckad födelsedag! :)

2014-02-27 @ 06:20:43
Postat av: Mari-Anne

Tack för den kommentaren att Du tyckte det var mysigt. Det är väl gästerna som gör det hela bra. Tack till Er alla.

2014-02-27 @ 09:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0