Galet fina vänner

Dagen har mest ägnats åt att återhämta mig fysiskt och mentalt.
Var inte bakis för fem över, men det har varit en tuff vecka så det behövdes.
 
På kvällen drog jag till Alex för förfest med delar av vårt fina gäng, om man nu kallar oss det.
Jag hade inte träffat dom på ett par veckor och känt riktig abstinens, så det kändes toppen att umgås ikväll också.
Pricken över i var utan tvekan chokladtårtan som Alex bakat åt oss- asså oh . my . god!! 
Snubben är störtskön och en jättebra vän, men kvällar som denna är det nog hans kockkunskaper man uppskattar mest, haha.
 
De andra drog ut till Bratt men nyktra jag tog bilen hem. Jag behöver verkligen komma upp i tid imon och ta tag i en del saker, så det kändes bäst så.
Jag avslutar kvällen på spikmattan och kollar på ett mästerverk till film- Dumma Mig 2!
Minions!! 💗💗💗

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0