Halv 8 hos en sjukgymnaststudent: Part 1

Jag, Emma, Sandra, Josefine och Linda satt och snackade under någon vanlig lunchrast när någon plötsligt föreslog att vi skulle dra ihop "Halv åtta hos mig".
 
Förra måndagen var Josefine först ut och jag kan ju börja med att säga att hennes lägenhet är rena drömmen! Bättre etta är nog svår att hitta, och framför allt till så bra pris! *avis*
 
Allting var supertrevligt och hon hade skött sig jättebra i köket också.
Avocadosoppa, Pestokyckling och en pannacotta-liknande efterrätt med apelsinchoklad fick vi avnjuta och man kan väl säga som så att hon satte ribban högt för oss andra! 
 
En massa trevligt snack blev det och det känns riktigt härligt att veta att fyra liknande kvällar väntar- när vi lyckas tajma våra scheman.
 
(Inlägget har dröjt lite i väntan på bilder)

Från vänster: Sandra, Linda, jag, Josefine och så Emma bakom kameran.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Så trevligt och mysigt Ni verkade ha det. Snart kanske det är Din tur att bjuda in dem till Fbg.

Svar: Det var det absolut!
Vi kommer inte vara i Falkenberg eftersom det blir opraktiskt och dyrt för de andra med transport.
Jag får låna någon av de andras lägenhet istället.
Hold your dreams

2014-03-06 @ 10:11:16
Postat av: Mari-Anne

Okej. Det kommer säkert blir jättebra det också.

2014-03-06 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0