Ledig tisdag

Idag på schemat stod det "Inläsningsdag".
Lite random mitt i en kurs, men jag klagar inte! 
En sån här dag är utmärkt för att sova ut, börja tentaplugga, fixa ärenden och göra sånt man inte orkar/hinner/prioriterar när man kommer hem sent efter en lång dag.
 
Roligast idag var en fika på Ritz med Julia och lilla Lea! Så kul att träffa dom båda igen! 
Vi har haft jättesvårt att planera in tid att ses eftersom mitt pluggande i Göteborg inte tajmar sig jättebra med hennes liv som småbarnsmamma.
Då får man verkligen passa på när man ser att man får en lucka i schemat! 
Vi fikade, snackade massor, gick och kollade i affärer och bara hade det lugnt och mysigt.
 
Min fika-svaghet stavas b-i-s-k-v-i och idag testade jag en med passionsfrukt. Hallelujah! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0