Lyckorus nr 2: Nollningens avslutande finsittning

I måndags frågade HävSex om jag kunde rycka in och hjälpa dom med serveringen på finsittningen.
Jag är intresserad av att aspa just HävSex, så jag tänkte att det var ett bra läge att testa på det.
 
Jag har haft en så otroligt rolig och trevlig kväll! Förväntningarna var höga men de såg sig slagna.
Jag kan egentligen knappt ens sätta fingret på vad det är!
En massa "små faktorer" som tillsammans bidragit till helheten.
Som att alla var så finklädda och på topphumör.
Alla roliga gyckel (faddrarnas gyckel var störtkul och precis så grovt att man bitvis tappade hakan).
Att se och uppleva "andra sidan" av hur sittningarna går till.
All den goda maten- Trerätters tillagade av ett kock-utskott på Chalmers.
Och framför allt att umgås med och lära känna HävSex-folket mer. Jag umgicks mycket med Nina under kvällen och klaffade verkligen jättebra. Det är alltid så kul när man kan göra det! 
 
Nu glömde jag säkert någonting och vissa saker försöker jag inte ens förklara för de måste upplevas för att förstå.
Men som sagt var det en riktigt lyckad lördagskväll! 
 
Det suger verkligen att åka hem nu med sista tåget. Jag blev tillfrågad att stanna kvar och sedan dra vidare till Gasquen, vilket säkert hade varit såhimlaotroligtjäklakul, men jag hade inte förordnat sängplats och framför allt vågar jag inte riskera att vara fast i Göteborg imon när det är första gången för nya barndansgruppen. Med detta vädret vet man ju aldrig.
Annars hade jag jättegärna dansat med detta härliga nollningsgäng in på småtimmarna.
Jag hoppas att det kommer fler chanser med övriga faddrar, HäV0k och HävSex, för jag är jätteglad över att ha lärt känna dom under dessa veckor!
Att faddra nollningen var ett riktigt bra val! 
 
Sedan lades dessa chokladfonaunter (stavning?) upp på fat tillsammans med hemmagjord hallonsås och vanlijsås- gudomligt!
Dessutom ställde kockarna in en stor bunke med överbliven smet till oss som vi fick rensa med varsin sked, hihi.
 
Har bara denna bild från nu på tåget, men jag tror ni fattar feelingen.
 
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0