New in

Mitt huvud har fortfarande svårt att ställa in sig på stundentekonomi och begränsad shopping, men jag kämpar på!
När mina svarta jeans gick sönder fick det dock bli en beställning från kära Nelly- för det klarar jag mig inte utan! 
Och då blir det ju lätt att man passar på att fräscha upp garderoben lite till...
 



Jeans är ju troligen det svåraste plagget att hitta så man blir riktigt nöjd, men för min del blir Cheap Mondays passform perfekt, och de finns i massa olika färger och modeller.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vad skall man säga.... ;)

2014-02-13 @ 07:20:16
Postat av: Mari-Anne

Hur går det med platsen i garderoben efter Dina inköp?

Svar: Jag möblerar om lite i lådorna så funkar det
Hold your dreams

2014-02-13 @ 13:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0