Seg men "duktig" lördag

Jag tycker rubriken beskriver gårdagen ganska bra.
• Sovmorgon och redan rakt till soffan för att se Kalla ta hem OS-silver.
• 2000 meter simning på Klitte.
Det är så skönt när man känner att man har tid till att stretcha i bastun (japp, ni läste rätt. Tänk er den synen haha...), duscha länge och smörja in hela kroppen med body butter (Body Shops shimmering coconut) efteråt!
• Tentaplugg och dansplanering 
• Mello- där jag åter igen står fast vid att det egentligen bara är finalen som är värd att se.
 
Jag var bra uttråkad där mot slutet och förbarmade mig över att alla verkade ha prickat in olika resor, jobb och födelsedagsfiranden samtidigt, men visst var det skönt att få gjort så mycket nödvändigt också. 
 
Vindruvor och banan med kanel är verkligen inte fel som tilltugg! 
Innan ni nu tror att jag var jättenyttig och duktig så får jag erkänna att jag senare mot kvällen när jag var bra uttråkad högg in på godisskålen också, haha.

8e februari innebar dessutom exakt en månad kvar till min första cheerleadingtävling ever! Tagga! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0