Vårkänslor

Tjolahopp från en buss genom ett regnigt Göteborg.
Vårkänslorna är här idag- med både sol, blåst och regn. Det går åt rätt håll i alla fall!
 
Jag gick upp nio och vaknade med en pw innan jag ställde mig i köket.
Jag kände mig extra gullig idag så istället för att bara göra matsäck till mig så gjorde jag tillräckligt för att mamma och Evelina skulle få uppleva mina nyttiga specialiteter. They loved them! 
 
Barndans- check
Bli klar med gruppträningspasset jag ska ha- check 
Så nu blir det några timmar cheerleading med ett gott samvete.
 
Är ni intresserade så är det bara att googla och så lovar jag att det kommer upp hur mycket spännande som helst att välja mellan! 

Vägrar vinterjacka så fort jag får chansen.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, de var riktigt goda : )

2014-02-16 @ 16:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0