Cougars 14/15

Laguppställningen är klar och det känns amazing. Jag är galet taggad på en ny säsong med Cougars, att satsa på RM-guld och att åka till Florida för att tävla i Allstars World Championships International Open 5!
Mot slutet av förra säsongen blev vi riktigt tajta och därför känns det bra att åter igen få vara i samma lag som många av tjejerna, samt vissa nykomlingar som tävlade med andra GCO-lag förra säsongen.
Jag vill sätta igång och träna NU!
Jag ska verkligen göra allt för att förbättras på samtliga områden och försöka få en så stor roll i laget som möjligt. Jag känner mig nästan löjligt motiverad!




PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Förstår att Du ser framemot resan till Florida. Det är bara att önska LYCKA TILL.

2014-07-02 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0