Nytt i Falkenberg

Jag har haft en jättehärlig eftermiddag i ett soligt Falkenberg som var fullt med folk pga derbyt mellan Falkenberg och Halmstad.
Jag, Veronika och Alice testade det nya indiska stället som öppnat i vid bussterminalen och oh my god vad gott det var! Jag älskar indiskt och detta var jättebra, så det kan mycket möjligen bli mitt nya favoritmatställe i Falkenberg!

Efter någon timme nere vid Ätran var aptiten tillbaka och vi testade något annat nytt i stan- Frozen Yogurt baren.
Japp, fenomenet har tagit sig hela vägen till lilla Falkenberg.
Det var inte i närheten av Yogurt Bar eller Happy Mango i Göteborg, men absolut gott!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Detta måste vi ju testa : )

2014-07-15 @ 20:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0