Strandpremiär för 2014 (illa...)

Igår var årets första riktiga stranddag för min del. Hur underbart som helst!

Jag och Joanna möttes upp på Ica och handlade för en heldag så vi kunde njuta från strax innan ett till strax efter nio på kvällen.
Vid Ringsegård strand låg vi ett gött gäng och solade och badade hela eftermiddagen och sedan begav jag mig till Netas för att umgås och ha det trevligt med delar av släkten. Kan man kalla det tradition efter andra gången?
Det hade i alla fall traditionskänsla!
När jag stack tillbaka till Ringsegård för att hämta mina grejer (smart att lämna dom där Rebecca...) så hjälpte jag Nelly och Pelle att vinna sista omgången kubb och njöt av dem vackra kvällen lite innan jag behövde sticka hem för att fixa inför jobbdagen. Några av tokstollarna sprang ner i vattnet nude men jag och Joanna sa att vi får joina en annan gång, haha.
7-16 är en superbra arbetstid, men det som suger lite grann är att man inte kan vara ute halva sommarnatten, som annars är så attans underbart! 





PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fina bilder från en fin kväll på Netas.

2014-07-21 @ 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0