Katy Perry till Sverige

Att Katy Perry ska ut på världsturné tillkännagavs redan i slutet av hösten, så det har tagit ett bra tag innan de europeiska datumen har släppts.
Tyvärr, tyvärr så kommer hon såklart till Sverige på en söndag! Why?!
Att missa träningar för konserter är en big no-no och i november tvingades jag ju bittert sälja min biljett till Bruno Mars.
Blöh, bu och blä säger jag nu när även denna konsert är en söndag i Stockholm!
Är det värt att åka till Danmark istället tro?
 
Jag har alltid diggat Katy Perry och i samband med Unconditionally blev jag ett riktigt fan. Dessutom tror jag att hon lär stå för en ordentlig show! 
Och hon har ju trots allt haft riktigt många list-ettor.
Katy Perry – Dark Horse  Katy Perry – Unconditionally   Katy Perry – Roar
Katy Perry – California Gurls - feat. Snoop Dogg   Katy Perry – Last Friday Night (T.G.I.F.)
Katy Perry – Part Of Me   Katy Perry – Part Of Me   Katy Perry – Firework
Katy Perry – Hot N Cold   Katy Perry – I Kissed a Girl  
 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0