Mysdag i ett soligt Göteborg

Efter dagens massageutbildning (japp, jag har spenderat nästan hela denna soliga sommardag inomhus!) så mötte jag upp Emma i centrum för att strosa runt i lite affärer och snacka en massa. Vi slog oss ner på ett gulligt café i underbara Haga (aka Göteborgs mysigaste stadsdel) och tog varsin Ceasarsallad. Den tröttnar man aldrig på! 
När vi till slut skulle skiljas åt blev det ett känslomässigt kramkalas!
Plötsligt slog det oss att vi knappt kommer ses på två månader och det kändes jättekonstigt! Vårt "jullov" varade ju i mindre än två veckor och utöver det har vi setts nästan varje dag sedan augusti. Nej, det tog emot väldigt mycket att säga hejdå, så jag får planera in en helg uppe i hennes sommarställe i Bovall fortare än kvickt.
 



Frapino Cookies and Cream- yum! 
Gissa vad jag ska dricka smoothie ur i sommar?
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, så är livet, mötas och skiljas och åter igen mötas. Kram.

2014-06-11 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0