Resten av helgen

Jäklar vilket oväder vi bjöds på igår! Crazyness!
Då passade vi på att gosa ner oss i soffan framför en film samtidigt som jag fixade med massa småsaker på mobilen.

Sedan lagade mamma riktigt god middag- fyllda lövbiffsrullader med nypotatis och sparris. Yum!

Vädret lättade och jag kunde cykla in till stan för att möta upp Veronika, Alex, Alice och Alex på Broshans Bar. Stället var smockfullt tack vare fotbollen och vi satt där ett par timmar och snackade över en drink. Trevligt värre!

När de andra skulle dra sig mot Harrys fick jag dock motvilligt cykla hem och gå och lägga mig. Även denna söndag väntade nämligen jobb. Min julilön lär bli bra nice! 

Efter jobbet har jag mest tagit det lugnt här hemma. Masserat mamma, snackat med Eve som kommit hem och småfixat med saker och ting. 
Mycket helgkänsla hann det aldrig bli men jag valde ju det själv.





PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, då blev det en bild på masagebänken. Där får Du ta ett tag med morfar vid tillfälle. Bra helg för Dej med både jobb och kompisträff.

2014-06-29 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0