Update

• Vår stora traditionsenliga gatufest på midsommardagen blev offer för det sjukt skumma och skiftande vädret. Poängpromenaden sköts upp, brännbollen (höjdpunkten) ställdes in men grillningen gick att genomföra.

• Jag har jobbat sommarens första söndag. Det är segt att gå och lägga sig "tidigt" en lördag, segt att gå upp sex en söndag men studentplånboken blir desto gladare.

• Jag har försökt umgås så mycket som möjligt med mina brudar nu medans Emma har varit nere. Mest soft och spontant häng- underbart!

• Mycket tid har ängats åt lägenhetsletande. Jag saknar fina Göteborg.

• Evelina har åkt iväg till Rhodos för en vecka av sol, bad och festande. Då tar jag chansen och passar på att ockupera mitt gamla rum. 1,20-säng, I've missed you!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det vill till att Du passar på dessa dagar syrran inte är hemma. Skulle gjort likadant.

2014-06-23 @ 17:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0